Päivitetty 21.2.2022 | 05:02

Aika
Ke 12.2.2020 | 18:00 - 19:45

twitter-onnistumisen-ilta-2020.jpg

Tervetuloa Onnistumisen iltaan keskiviikkona 12.2.2020 klo 18:00–19:45 Vaasan yliopiston päärakennuksen Levón-auditorioon. Onnistumisen illan teemana on "Kaupan ala murroksessa", josta puhumassa ovat

menestynyt liikemies Toivo Sukari ja paikallinen yrittäjä Margit Koitto, jonka yritys Wasa Florist on Vaasan suurin yksityinen kukkakauppa. Lisäksi Vaasan yliopiston markkinoinnin yliopistonlehtori, KTT Ari Huuhka kommentoi kaupan alan murrosta tieteen näkökulmasta.

ILMOITTAUTUMINEN

Tilaisuuteen on vapaa pääsy. Ennen tilaisuuden alkua on kahvitarjoilu Levón-auditorion ulkopuolella.

Kysymykset: Vaasan yliopistoseuran sihteeri lauri.laaksonen(at)uwasa.fi

Tilaisuuden järjestävät Vaasan yliopistoseura, Vaasan Yrittäjät ry ja Vaasan yliopisto yhteistyössä.

• Vaasan yliopistoseuran, Vaasan Yrittäjät ry:n ja Vaasan yliopiston järjestämä Onnistumisen ilta on tapahtuma, jossa voimme oppia ja innostua yrityksen tai yrittäjän tarinasta eri teemojen kautta. Tapahtumaa on järjestetty vuodesta 2016 lähtien. Lue aiemmista tapahtumistamme:

Onnistumisen ilta 11/2016: Miko Heinilä ja Kyrö Distillery
Onnistumisen ilta 2/2018: Henry Backlund, Dermoshop ja Jenni Parpala, Kiffel