Päivitetty 24.8.2021 | 13:08

Murros taloushallinnossa ja sen johtamisessa - mihin meitä enää tarvitaan?

Aika
Ke 25.9.2019 | 12:15 - 16:15

Nissi-auditorio, tiedekirjasto Tritonia, Vaasan yliopisto

12:15-12:30  Tervetuloa ja alkusanat
laskentatoimen professori Marko Järvenpää, Vaasan yliopisto

12:30-13:30  Taloushallinnon 2010 luvun murros – Hajautetusta keskitettyyn toimintamalliin ja    raportoinnista tekoälyyn
Antti Myllymäki, Head of Artificial Intelligence, OP ryhmä

13:30-14:00  Tauko. Kahvitarjoilu salin ulkopuolella.

14:00-15:10  Kirjanpitäjästä projektijohtajaksi
Hanna Rexhammar, KHT (Auktoriserad revisor) Deskjockeys Revision AB
Carita Nilsson, Country Manager/Laskentakonsultti, Deskjockeys Consulting Oy

15:10-16:10  Taloushallinto murroksen keskellä
Tore Teir, Hallituksen puheenjohtaja Greenstep Oy

16:10-16:15  Tilaisuuden päätös

PUHUJAT

Antti Myllymäki, Head of Artificial Intelligence OP ryhmä
Antti johtaa OP ryhmän tekoälyn osaamiskeskusta joka hoitaa AI strategiatyön ja pelipaikkojen tunnistamisen (What) sekä laittaa asiat tapahtumaan toteuttaen kehitystyöt (How). Ennen OP:ta Antti työskenteli vuosia talousjohdon kanssa kahdella alueella; 1) Talouden toimintamalli – hajautetusta toimintamallista shared services malliin (palvelu-/osaamiskeskus) 2) Tiedolla johtaminen/visualisointi/päätöksenteko.

Carita Nilsson, Country Manager /Laskentakonsultti Deskjockeys Consulting Oy
Carita Nilsson toimii Deskjockeys Consulting Oy:ssä Country Managerina ja laskentakonsulttina

Hanna Rexhammar, KHT (Auktoriserad revisor) Deskjockeys Revision AB
Osakas ja perustaja Deskjockeys yritykselle, taloushallinnon konsultteja sekä tilintarkastajia. Deskjockeys valittiin vuonna 2014 Ruotsin tulevaisuuden yritykseksi taloushallinnon alalla vain vuoden toiminnan jälkeen. Seniori tilintarkastaja sekä taloushallinnon konsultti digitaalisen ja automaatiokirjanpidon pohjalta, konttori Tukholmassa ja Helsingissä

Tore Teir, Hallituksen puheenjohtaja Greenstep Oy
Torella on usean vuoden kokemus eri yritysten talous- ja rahoitusosastojen johtotehtävistä. Uransa aikana hän on keskittynyt erityisesti rakentamaan uutta liiketoimintaa sekä suuryritysten sisällä uudistumista varten, että tukenut pieniä ja keskisuuria yrityksiä heidän kasvupolullaan. Tore on Greenstepin hallituksen puheenjohtaja ja tämän lisäksi hän toimii hallituksen jäsenenä useissa yrityksissä.