Päivitetty 24.8.2021 | 16:08

Davids and Goliaths: Regions in the Age of Urbanisation and Digitalization –kansainvälinen konferenssi (Seinäjoki)

Ma 17.6.2019 | 09:00 - Ke 19.6.2019 | 15:00

Kuin Daavidit ja Goljatit konsanaan: alueiden erilaisia kehityspolkuja kohti tulevaisuutta

Davids and Goliaths: Regions in the Age of Urbanisation and Digitalization on kansainvälinen konferenssi, jossa keskiöön nostetaan nykypäivän suuret kaupunkien ja alueiden kehittymiseen vaikuttavat trendit ja niiden vaikutukset ihmisten arkeen. Konferenssissa tarjotaan laaja kattaus näkökulmia urbanisaation ja digitalisaation haasteisiin ja mahdollisuuksiin. Lisäksi keskitytään pohtimaan sitä, miksi eri alueet reagoivat ja mukautuvat eri lailla maailman muutoksiin. Osa alueista oppii ketteräksi Daavidiksi ja osa alueista kasvaa jopa Goljateiksi. Mitkä voivat olla menestyksen avaimia ja miten niitä oikein haalitaan?

Aihe on Suomessa hyvin ajankohtainen maakuntauudistuksen ja entistä aktiivisemman kaupunkipolitiikan kynnyksellä, eikä Euroopassakaan aluekehitys ole muuta kuin kiihtymään päin. Siksi tarjolla onkin hieno mahdollisuus tukea ja tutustua alueelliseen ajatteluun Seinäjoen ytimessä, ja vieläpä kansainvälisellä kattauksella!

Mikä: Davids and Goliaths: Regions in the Age of Urbanisation and Digitalization –kansainvälinen konferenssi
Missä:
Frami, Seinäjoki
Koska:
17-19.6.2019
Miksi:
Tarjolla ajankohtainen ja kansainvälinen katsaus kaupunki- ja aluekehittämisen uusimpiin trendeihin

Kuka:

Konferenssin järjestää Seinäjoen yliopistokeskus yhteistyössä Regional Studies Associationin (RSA) kanssa. Vaasan yliopisto on mukana järjestämässä konferenssia. Konferenssi on RSA:n pohjoismaisen jaoston vuosittain järjestämä tapahtuma ja kokoontui viimeksi Seinäjoella vuonna 2010.