Päivitetty 6.5.2021 | 15:05

Ajassa liikkuu – Johtamisen huippuseminaari

Ke 5.9.2012 | 11:00 - 16:00

Vaasan yliopiston Levón-instituutin Ajassa liikkuu – Johtamisen huippuseminaari järjestetään keskiviikkona 5.9. klo 11.00 alkaen auditorio Wolffissa (Tervahovi, Wolffintie 34). Seminaarin teemana on Rajoja rikkomassa – johtamiskäsitykset murroksessa.

Muuttuva yhteiskunta, kansainväliset ja kansalliset muutokset asettavat johtajan käytännön toimintaan haasteita. Johtajan muuttuvat roolit ja toimintaympäristön pirstaloituminen tekevät johtajien työstä yhä mielenkiintoisemman ja monipuolisemman. Oletko oman yrityksesi ja organisaatiosi jonglööri?

Seminaariluennoitsijat Hannele Seeck, Riitta Viitala ja Mika Pantzar vievät kuulijat uusimman johtamisen tiedon pariin. Katso päivän tarkempi ohjelma: www.uwasa.fi/ajassaliikkuu.

Vaasan yliopiston täydennyskoulutus täyttää tänä vuonna 30 vuotta ja johtamisen koulutusohjelma JOKA – Johtajana kasvaminen tuli 25 vuoden ikään. On juhlaseminaarin aika!

Ilmoittaudu seminaariin 28.8.2012 mennessä joko www.uwasa.fi/ajassaliikkuu tai puh. (06) 324 8241.

Osallistumismaksu on 175 euroa (seuraavat henkilöt samasta organisaatiosta 140 euroa). Osallistumismaksu sisältää seminaarimateriaalin, ohjelmanmukaisen tarjoilun sekä iltapäivän vastaanottotarjoilut. Mikäli osallistuja joutuu peruuttamaan osallistumisensa 3.9. jälkeen, veloitamme 75 euroa järjestelykuluina.

Vaasan yliopiston Levón-instituutti organisoi ulkopuolisella rahoituksella järjestettäviä tutkimus-, koulutus- ja kehittämispalveluita eri yhteistyökumppaneiden kanssa. Levón-instituutti on kokenut esimiesten ja johtajien kouluttaja. Sadat henkilöt ovat käyneet Johtajana kasvaminen -klassikko-ohjelman. Talouselämä-lehden tänä vuonna julkaisemassa Suomen 20 parhaan koulutusorganisaation listalla Levón-instituutti sijoittui kahdenneksitoista.

Vaasan yliopiston täydennyskoulutuskeskus aloitti toimintansa vuonna 1982. Myöhemmin se yhdistyi Vaasan yliopiston tutkimuslaitoksen kanssa muodostaen Levón-instituutin.