Yliopiston verkkosivuilla käyttökatkoja 4. kesäkuuta – palaamme uwasa.fi-verkkotunnukseen

update
Vaasan yliopisto siirtyy yhteen verkkotunnukseen, joka on jatkossa uwasa.fi. Verkkotunnus vaihdetaan 4. kesäkuuta iltapäivällä. Yliopiston verkkosivuilla saattaa tuolloin esiintyä lyhyitä käyttökatkoja.

Muutos koskee niin yliopiston verkkosivuja kuin sähköpostiosoitteitakin. Muistathan siis jatkossa:

• Yliopiston sähköpostiosoitteet ovat etunimi.sukunimi@student.uwasa.fi (opiskelijat) tai etunimi.sukunimi@uwasa.fi (henkilökunta).
  • Yliopiston verkkosivujen osoite on www.uwasa.fi.
  • Sosiaalisen median kanavissa jatkamme jo vakiintuneen #univaasa-aihetunnisteen käyttöä.

Vanhat osoitteet toimivat vuoden 2022 loppuun asti. Esimerkiksi vanhat verkkosivujen osoitteet ohjautuvat automaattisesti vastaaviin uusiin osoitteisiin (www.uwasa.fi/fi/opiskelijat > www.uwasa.fi/fi/opiskelijat). Päivitäthän kuitenkin jo siirtymäaikana eri palveluihin mahdollisesti antamasi vanhat sähköpostiosoitteet uwasa.fi-muotoon!

Lue lisää muutoksen taustoista: Vaasan yliopisto siirtyy yhteen verkkotunnukseen: uwasa.fi