Ylimääräinen voucherhaku pandemiatilanteessa 2021

Työharjoittelu
Olemme avanneet ylimääräisen mahdollisuuden hakea Vaasan yliopiston harjoitteluvoucheria pandemia-tilanteessa. Tavoitteena on tukea opiskelijoita tässä haastavassa tilanteessa saamaan oman alan harjoittelupaikkoja.

Hakuaika on 1.8.-31.10.2021. Haku tapahtuu jatkuvan haun periaatteella, ja vouchereita voidaan kaikkiaan myöntää enintään 12 kpl vuonna 2021 alkaviin harjoitteluihin. Voucherit jaetaan hakujärjestyksessä.

Voit hakea harjoitteluvoucheria, mikäli täytät voucherin saamisen ehdot (katso tarkemmat ehdot sivulta Vaasan yliopiston harjoitteluvoucher), ja olet saanut hankittua sellaisen harjoittelupaikan, joka alkaa vuonna 2021 ja joka edellyttää harjoitteluvoucheria. Ennen päätöksen tekemistä opiskelijan opintojen tilanne tarkistetaan opiskelijatietojärjestelmästä. Opiskelija ei voi valmistua harjoittelun aikana. Tukea ei voi hakea takautuvasti jo alkaneeseen harjoitteluun.

Hakeminen tapahtuu lähettämällä avoin hakemus osoitteeseen: harjoittelu(at)uwasa.fi.

Hakemuksesta tulee käydä ilmi:

1. Hakijan nimi ja yhteystiedot
  2. Opiskelijanumero
  3. Koulutusohjelma
  4. Suoritettujen opintojen opintopistemäärä (vähintään 160 op tai maisterivaiheen opinnot)
  5. Työnantaja
  6. Harjoittelun ajankohta
  7. Perustelu voucherin tarpeelle

Hakemuksen toimitettuaan hakija saa täytettäväkseen harjoitteluhopsin ja työnantajalle toimitettavan työnantajatietolomakkeen. Lomakkeet tulee palauttaa viiden (5) arkipäivän kuluessa harjoittelu(at)uwasa.fi-osoitteeseen, muuten hakemus raukeaa. Mikäli voucherin ehdot täyttyvät, hakijalle myönnetään harjoitteluvoucher (arvo 1800 €) kyseiseen harjoitteluun. Vaasan yliopiston Urapalvelut laatii harjoittelusta virallisen harjoittelusopimuksen yliopiston, työnantajan ja opiskelijan välillä. Tieto päätöksestä ilmoitetaan hakijoille sähköpostitse. Hakemukset käsitellään saapumisjärjestyksessä.

Lisätietoja:

• harjoittelu(at)uwasa.fi
  • Katri Pöntinen, Urapalveluiden amanuenssi, katri.pontinen(at)uwasa.fi, 029 449 8443
  • Sunna Vainiomaa, Urapalveluiden asiantuntija, sunna.vainiomaa(at)uwasa.fi, 029 449 8173

Eniten reaktioita tällä viikolla