Vielä ehdit! - Ilmoittaudu kansainväliselle kurssille Global Civil Society

Opiskelijat pöydän ääressä.
Kurssilla Global Civil Society (9 op) syvennytään kansalaisyhteiskunnan rooliin alueellisissa ja kansainvälisissä konteksteissa ja samalla tarkastellaan poliittisia vaikutuksia ja teoreettisia lähestymistapoja. Ilmoittautuminen kurssille on käynnissä 1.-10.9.2021.

Opintojakson toteuttaa italialainen Catanian yliopisto. Opintojaksolle osallistuu opiskelijoita Suomen lisäksi Espanjasta, Saksasta, Italiasta, Belgiasta, Ranskasta ja Puolasta.

Global Civil Society -opintojakso toteutetaan täysin verkko-opintoina loka – tammikuussa. Opintojaksoon kuuluu verkkoluentoja arkipäivisin. Kyseessä on MA Global Politics and Euro-Mediterranean Relations -ohjelman kurssi, jossa on 54 h luentoja ja 150 h itsenäistä työskentelyä.

Katso tarkemmat kurssin sisällöt ja tiedot EUNICEn verkkosivuilta.

Kurssille on varattu viisi paikkaa Vaasan yliopiston opiskelijoille ja ilmoittautua voivat kaikki tutkinto-opiskelijat. Opintojakso on tarkoitettu maisteritason opiskelijoille ja se on mahdollista sisällyttää oman tutkinnon vapaavalintaisiin opintoihin. Arviointi on hyväksytty/ hylätty.

Ilmoittautuminen tapahtuu sähköpostitse assistentti Maria Pärukselle. Opiskelijat valitaan kurssille motivaation perusteella, joten liitä sähköpostiin muutama lause siitä, miksi haluat osallistua kurssille.

Opintojakso toteutetaan osana EUNICE-verkostoyliopiston toimintaa, josta tiedotetaan opiskelijoita tarkemmin lähiaikoina.

Maria Pärus
assistentti, jatkuva oppiminen