Tutustu avoimen yliopiston opintoihin videoiden avulla

Opiskelijat istuvat penkillä
Millaista on opiskelu avoimessa yliopistossa? Mitä johtamisen, markkinoinnin, talousoikeuden tai laskentatoimen ja rahoituksen opinnoissa opetetaan? Entä mitä ovat sosiaali- ja terveyshallintotieteen opintojen keskeiset sisällöt? Tutustu opintoihimme videoiden avulla!

Vaasan yliopiston avoimessa yliopistossa tarjolla on monipuolisesti kauppa-, hallinto- ja viestintätieteiden sekä tekniikan opintoja. Opinnot ovat avoimia kaikille ikään tai koulutustaustaan katsomatta. Lisäksi opintomme ovat sisällöltään sekä vaatimuksiltaan samoja, kuin Vaasan yliopiston tutkinto-ohjelmissa. Suoritetuilla opinnoilla on myös mahdollista hakeutua tutkinto-opiskelijaksi.

Avoimen yliopiston opettajat esittelevät opintotarjontaamme

Olemme kuvanneet kesän 2021 aikana esittelyvideoita niistä oppiaineista, joissa avoimella yliopistolla on omat opettajat. Voit tutustua johtamisen ja organisaatioiden, talousoikeuden, markkinoinnin, laskentatoimen ja rahoituksen sekä sosiaali- ja terveyshallintotieteen opintoihin avoimessa yliopistossa. 2-3 minuutin mittaiset videot antavat tiiviin yleiskatsauksen eri oppiaineisiin ja nostavat myös yksittäisiä opintojaksoja sisältöineen. Saat konkreettisia esimerkkejä opintojaksoilla opetettavista asioista ja kuulet lisää eri oppiaineiden soveltuvuudesta erilaisiin työtehtäviin.

Soittolistalta löydät oman videon myös opiskelijapalveluiden ja opintoneuvonnan näkökulmasta. Avoimen yliopiston opiskelijapalvelut ja opintoneuvonta ovat tukena opintojen kaikissa vaiheissa. Kannustammekin ottamaan yhteyttä opintoneuvojiimme erityisesti, mikäli tutkintotavoitteinen opiskelu kiinnostaa tai haluat kartoittaa itsellesi sopivia vaihtoehtoja.

Koko soittolistan löydät Vaasan yliopiston Youtube-kanavalta

Valitse soittolistasta sinua eniten kiinnostava oppiaine tai katso vaikka kaikki!

Ilmoittaudu syyslukukauden opintoihimme 14.10.2021 klo 16.15 mennessä

Mikäli opintojemme suorittaminen syyslukukauden 2021 aikana kiinnostaa, ilmoittaudu 14.10.2021 klo 16.15 mennessä. Osaan opintojaksoja ilmoittautuminen päättyy jo tätä ennen (jos opintojakso on jo alkanut tai paikkamäärä on täynnä). Tämän jälkeen ilmoittautumisiin tulee katkos uuteen opiskelijatietojärjestelmään siirtymisestä johtuen. Kevätlukukauden 2022 opintoihin ilmoittautuminen avataan joulukuussa 2021 – seuraa tiedotusta verkkosivuillamme sekä sosiaalisen median kanavissa!

Koko opintotarjontamme löydät hakukoneesta.