Toimitusketjuyhteistyö kriittinen tekijä b-to-b-yritysten kestävän kehityksen tulosten kannalta

Gabrielsson ja Chabowski
Professori Brian Chabowski Tulsan yliopistosta Yhdysvalloista vierailee Vaasan yliopistossa ja kansainvälisen liiketoiminnan ja markkinoinnin strategioiden tutkimusryhmässä osana Fulbright-ohjelmaa.

Korkeatasoisessa Industrial Marketing Management -lehdessä julkaistussa tuoreimmassa artikkelissa "Using bibliometric research to advance the business-to-business sustainability literature: Establishing an integrative conceptual framework for future application" Brian Chabowski, Peter Gabrielsson ja Jeannette Mena korostavat yrityksen strategisen fokuksen ja toimitusketjuyhteistyön merkitystä kestävän kehityksen tulosten saavuttamisessa.

– Olemme erittäin tyytyväisiä yhteistyöhön professori Chabowskin kanssa. Olemme oppineet paljon kestävyydestä ja bibliometriikasta useissa hänen kanssaan toteutetuissa tutkimushankkeissa. On hienoa nähdä, että yhteistyön ensimmäiset tulokset julkaistaan, sanoo professori Peter Gabrielsson Vaasan yliopistosta.

Lue artikkeli: Using bibliometric research to advance the business-to-business sustainability literature: Establishing an integrative conceptual framework for future application