Syksyn startti -minimessut

Syksyn startti
Vaasan yliopiston ja Vaasan yliopiston yhteinen Mikä neuvoksi -hyvinvointihanke järjestää torstaina 23.9. Syksyn startti -minimessut Mathildan aulassa.

Tapahtuman tarkoituksena on tuoda yliopiston toimijoita ja järjestöjä näkyväksi kaikille yliopiston opiskelijoille – vuosikurssista riippumatta! Samalla luodaan eloa ja toimintaa kampukselle, jonne paluuta moni opiskelija on odottanut innolla.

Askarruttaako esimerkiksi YTHS:n tai liikuntapalveluiden toiminta vai haluaisitko oppia lisää siitä, mitä opintopsykologi tai korkeakoulupappi tekee? Muun muassa nämä toimijat ovat mukana minimessuilla esittelemässä toimintaansa ja vastaamassa kysymyksiisi.

Mikä neuvoksi tarjoaa tapahtumassa kahvia ja teetä, joten olet tervetullut vaikka vaan nauttimaan kupposen kuumaa paikan päällä!

Lisätietoja, kuten tarkempi listaus osallistuvista tahoista julkaistaan ensi viikolla Mikä neuvoksi -verkkosivuilla sekä tapahtuman Facebook-sivulla. Pysy kuulolla!