Peppi korvaa WebOodin viikolla 46

Vaasan yliopisto ottaa käyttöön uuden opintotietojärjestelmän marraskuun puolivälissä, kun WebOodi vaihtuu Peppi-järjestelmäkokonaisuuteen.

Pepin Opiskelijan työpöydällä voit suunnitella opintojasi, seurata opintojesi edistymistä, ilmoittautua opintoihin, ladata sähköisesti varmennetun opiskelutodistuksen ja opintosuoritusotteen, hakea muualla suoritettujen opintojen hyväksilukemista sekä tarkastaa ja muokata omia yhteystietojasi.

WebOodin käyttö päättyy 21.10. klo 16, ja tästä alkaa reilun kolmen viikon mittainen opintotietojärjestelmien käyttökatko. Käyttökatkon aikana opiskelijoiden henkilötiedot, suoritukset sekä ajankohtaiset kurssi-ilmoittautumiset siirretään Peppiin. Pepin Opiskelijan työpöytä on käytettävissä 15.11. alkaen.

Käyttökatkon aikana WebOodi on lukutilassa. Voit siis tarkastella käyttökatkon alkamisajankohtaan mennessä kertyneitä opintojasi myös käyttökatkon aikana. Opetus ja opiskelu jatkuvat käyttökatkon aikana normaalisti. Käyttökatkon aikana ei voi:

• ilmoittautua kursseille
  • saada suoritusmerkintöjä
  • ladata opintosuoritusotetta tai opiskelutodistusta WebOodista

Ennen käyttökatkoa voit tilata sähköisesti varmennetun opintosuoritusotteen ja opiskelutodistuksen WebOodista mahdollista käyttöä varten. Voit ottaa WebOodista talteen myös eHopsin (kauppatieteiden koulutusohjelmat).

Käyttökatkon aikana Lukkarikone, opinto-opas ja Tuudo ovat toiminnassa. Tuudon lukujärjestys ja kursseille ilmoittautuminen tulevat käyttöön Pepin käyttöönoton yhteydessä.

Seuraa Moodlen Peppi-info-alustaa

Peppiin liittyvät tukipyynnöt voit lähettää osoitteeseen peppi@uwasa.fi

Pepin käyttöön on tarjolla opastusta Opiskelijan työpöydän avauduttua.

Eniten reaktioita tällä viikolla