Opintopsykologiharjoittelija aloittaa

Ville Horila
Vaasan yliopistolla työskentelee joulukuun loppuun asti psykologiharjoittelija Ville Horila. Ville on loppuvaiheen maisteriopiskelija, ja hän on suorittanut kaikki psykologin ammatilliset opinnot. Ville työskentelee opintopsykologi Ray Ohtosen ohjauksessa.

Opintopsykologiharjoittelija tekee samoja työtehtäviä kuin opintopsykologi: hän auttaa opiskelijoita opintoihin liittyvien ongelmien, kuten opiskelutekniikoiden, motivaation, ajanhallinnan ja jaksamisen kanssa. Erityisjärjestelyihin liittyviä asioita hän hoitaa yhteistyössä opintopsykologin kanssa. Sen lisäksi hän toteuttaa opiskelijoiden hyvinvointia ja opiskelutaitoja tukevia koulutuksia, luentoja, tapahtumia ja blogisisältöjä. Ville on mukana syksyllä järjestettävissä omaohjaajien ja opintopsykologien info- ja keskustelutilaisuuksissa, joissa käsitellään muun muassa opiskelutaitoja, kalenterointia ja ajatuskuorman säätelyä. Ville on lisäksi mukana Mikä neuvoksi -hankkeessa, jossa kehitetään opiskelijoiden ohjausta ja hyvinvointipalveluita tavoitettavammiksi ja yhteisöllisemmiksi.

Voit varata Villeltä ajan tuki- ja ohjauskeskusteluun Moodlen kautta. Voit ottaa yhteyttä myös puhelimitse, tekstiviestillä tai sähköpostitse.

Katso myös:

Ville Horila