Ongelmia avoimen yliopiston sähköpostiliikenteessä

Uutista päivitetty 9.8.2021, sähköpostiongelmat jatkuvat edelleen.

***

Avoimesta yliopistosta riippumattomista syistä meiltä lähtevät sähköpostiviestit saattavat tällä hetkellä mennä roskapostiin tai eivät tule ollenkaan perille. Mikäli olet ollut meihin yhteydessä kesälomien aikana esim. gateway-väyliin tai opintoihin ilmoittautumiseen liittyen ja asiasi on kiireellinen, kannattaa soittaa palvelunumeroomme 029 449 8004. Vika ilmenee tällä hetkellä erityisesti Googlen ja Windowsin sähköpostiosoitteissa (gmail, hotmail, windowslive, outlook).

HUOM! Mikäli olet lähettänyt meille sähköpostia heinä-elokuun aikana, suosittelemme olemaan yhteydessä puhelimitse. Jos lähetät henkilökunnallemme tai avoimen yliopiston yleisosoitteeseen sähköpostia, pyydämme ystävällisesti liittämään viestiisi mukaan myös puhelinnumerosi. Näin voimme tavoitella sinua puhelimitse, mikäli sähköpostiongelmat jatkuvat pidempään.

Kaikki yhteystietomme löydät täältä.