Oletko jo tutustunut Tuudo-mobiilisovellukseen?

Tuudo
Tuudon tehtävänä on helpottaa mm. opiskelijan ajankäyttöä sekä tarjota hyödyllistä ja ajankohtaista opiskeluihin liittyvää tietoa.

Tuudosta löydät muun muassa:

• omat suoritukset
  • automaattisesti muodostuvan lukujärjestyksen
  • opiskelijaravintoloiden ruokalistat
  • paikallisliikenteen bussiaikataulut
  • kampuksen kartan ja ohjeet kampuksella navigointiin
  • sähköisen kirjastokortin ja kirjastopalvelut
  • korkeakoulun henkilö- ja palveluhakemistot.

Saat Tuudon maksutta käyttöösi lataamalla sen sovelluskaupasta. Käytä opiskelijatunnuksia, kun kirjaudut sovellukseen ensimmäisen kerran. Jatkossa kirjautumisia ei tarvita. Tuudo muistuttaa sinua push-notifikaatioin aikatauluistasi ja tärkeistä viesteistä. Halutessasi voit sulkea notifikaatiot matkapuhelimesi asetuksista.

Tuudo ei korvaa kaikkia yliopiston selainpohjaisia palveluita, eikä sen käyttäminen ole opiskelijalle pakollista. Seuraa siis jatkossakin sähköpostia, verkkosivuja ja Moodlea ajantasaisen tiedon saamiseksi.

Lisätietoja sovelluksesta

Opiskelijat-verkkosivuilta kohdasta Ohjaus ja neuvonta > Opintojen ohjaus > Tuudo mobiilisovellus

Ongelmatilanteissa voit olla yhteydessä joko suoraan Tuudon käyttötukeen info@tuudo.fi tai sovelluksen kautta Ota yhteyttä -lomakkeella tai yliopiston omaan Tuudo-tukeen tuudo@uwasa.fi.