Oivallusten joulukalenteri!

Joulukalenterin luukut
Tänä vuonna haluamme tarjota teille mahdollisuuden odottaa joulua yhdessä Vaasan yliopiston LUMA-keskus Pohjanmaan kanssa. Tule mukaan seuraamaan virtuaalista Oivallusten joulukalenteria, josta riittää iloa joulukuun jokaiseen päivään aina jouluaattoon asti! Miten joulu, luonnontieteet ja teknologia liittyvät toisiinsa? Avaa luukku joka päivä, opi jotain uutta ja poimi parhaat jouluvinkit ja lahjaideat talteen!

Joulukalenterin voit tilata tästä. Joulukalenteri on ilmainen. Kun olet tilannut joulukalenterin, saat sähköpostiisi linkin luukkuun aamuisin klo 6.00. ajalla 1-24.12.2020. Voit avata luukun kun sinulle sopii, onko se sitten aamupalalla kotona perheesi seurassa, koulussa luokkasi kanssa tai etätyöpäivän piristykseksi. Luukun takana piilee lyhyt videoklippi, tietoisku tai toiminnallinen osuus, joka liittyy jouluun, luonnontieteisiin ja tekniikkaan. Luukkujen sisältö soveltuu parhaiten alakoulu-ikäisille lapsille, mutta uppoaa taatusti kaikenikäisille joulua rakastaville!

Lämpimästi tervetuloa mukaan odottamaan joulua kanssamme!