Hae mukaan Energy Academyn mentorointiohjelmaan

Opiskelijoita kampuksella
Energy Academyn opiskelijamentorointiohjelma alkaa marraskuussa 2021, ja se toteutetaan yhteistyössä alueen korkeakoulujen kanssa. Yrityksistä ja alueen toimijoista mukana ohjelmassa ovat ABB Oy, Danfoss, Hitachi ABB Power Grids, Vaasan kaupunki, Vaasan Sähkö ja Wärtsilä Finland.

Haemme lupaavia kykyjä ja osaajia, joilla on halua sitoutua mentorointiin ja edellytyksiä kehittyä edelleen opiskelujen aikana ennen työelämään siirtymistä. Opiskelijamentorointi luo ainutlaatuisen henkilökohtaisen mahdollisuuden osaamisen kehittymiseen ja verkostojen luomiseen työelämään.

Keitä etsimme?

Haemme eri alojen ja vuosikurssien opiskelijoita mukaan. Valinnat perustuvat hakemuksiin ja osallistuvien mentoreiden työtehtävään ja taustaan.

Mentoroinnin tavoitteet

Mentorointi on yksi tärkeä kehittymisen työkalu. Osaajien hiljainen tieto ja kokemus jaetaan ja hyödynnetään osaamisen kehittämisessä. Tavoitteena on tukea sinua henkilökohtaisessa osaamisen kehittymisessä ja työelämään siirtymisessä. Mentoroinnin avulla voit myös vahvistaa vuorovaikutustaitojasi ja itseluottamusta. Arvostamme suuresti opiskelijoiden tuomaa tuoretta näkökulmaa ja kokemuksia! Tarkemmat mentoroinnin tavoitteet määritellään yhdessä mentorointiprosessin alkaessa.

Miten haet mukaan?

Hae ohjelmaan mukaan 10.10.2021 mennessä. Mentorointi kestää noin 8 kuukautta. Tapaamiset sovitaan yhdessä mentorin kanssa.

Täytä tämä lomake ja sen jälkeen lähetä CV:si ja motivaatiokirje osoitteeseen
marika.kuusisto@hitachi-powergrids.com. Kerro, miksi juuri sinä olisit sopiva mentoroitavaksi.
Haastattelut pidämme lokakuun aikana.

Lisätietoja: Marika Kuusisto, marika.kuusisto@hitachi-powergrids.com, 050 335 8700.