Luokkatiloja myös itseopiskelutiloiksi

Itseopiskelu - Self study
Tervahovissa ja Fabriikissa on avattu opiskelijoiden käyttöön itseopiskelutiloiksi kaikki opetustilat klo 8-18, silloin, kun niissä ei ole luentoja, muuta opetusta tai tapahtumia.

Kampus on avoinna Vaasan yliopiston opiskelijoille ja henkilökunnalle.

Muistathan huolehtia käsihygieniasta ja turvaetäisyyksistä muihin tilassa oleviin, käytäthän kasvomaskia sekä huomioithan tiloissa olevat enimmäishenkilömäärät!

Tervahovi

• Mathildan aulan vieressä olevat ryhmätyötilat ja itseopiskelutilat (varaa tila etukäteen Outlookista)
  • D219 (8 hlö)
  • D118 (6 hlö)
  • D215 (6 hlö)
  • B203 (12 hlö) – hiljainen työtila
  • Muut opetustilat, jos ovat vapaana

Osa Tervahovin itseopiskelukäyttöön tarkoitetuista opetustiloista on suunnattu ensisijaisesti tuutoriryhmien käyttöön:

• A213: kauppatieteet
  • B107: kauppatieteet
  • B209: kauppatieteet
  • C203 Kurtén: kauppatieteet
  • C209: kauppatieteet

Fabriikki

• F265 (15 hlö)
  • F251 (9 hlö) – hiljainen työtila
  • F222 (5 hlö), atk-Sali
  • F351A (8 hlö), atk-Sali
  • F351B (9 hlö)
  • Muut opetustilat, jos vapaana

Osa Fabriikin itseopiskelukäyttöön tarkoitetuista opetustiloista on suunnattu ensisijaisesti tuutoriryhmien käyttöön:

• F140: tekniikka
  • F249: viestintätieteet
  • F250: tekniikka
  • F326: hallintotieteet
  • F425: tuotantotalous ja tietojärjestelmätiede

Lisätietoja itseopiskelutiloista ja muista tiloista löydät kohdasta Palvelut kampuksella > Tilat.