Liikuntatarran myynti on alkanut

Liikuntatarra syksy 2021 - Sport sticker autumn 2021
Olethan huomannut että liikuntatarran verkkomyynti on auennut ja liikuntapalveluiden vuorot käynnistyvät maanantaina 6.9.

Voit ostaa liikuntatarran Vaasan yliopiston suljetusta verkkokaupasta (suljettuun verkkokauppaan pääset vain tämän ja liikuntapalveluiden sivuilla olevan linkin kautta). Syksyn liikuntatarran hinta on Vaasan yliopiston opiskelijoille 30 €. Verkko-ostosta tehdessäsi tarkista, että sähköpostiosoitteesi on oikein.

Liikuntatarran maksukuitti toimitetaan antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Maksukuitti toimii liikuntaoikeutesi todisteena. Varmistathan että se on sinulla mukana älypuhelimessa tai tulostettuna liikuntalajeihin osallistuessasi.

Ryhmäliikuntavuorot siirtyvät Wasa Sports Clubille

Syksyn 2021 liikuntatarran ostaneilla on mahdollisuus osallistua Wasa Sports Clubin ryhmäliikuntavuoroille tiistaisin ja torstaisin klo 10.00-20.00. Ryhmäliikuntatunteja varten tulee käyttää vain pääsisäänkäyntiä. Varaa paikka haluamallesi ryhmäliikuntatunnille WSC:n kalenterin kautta. Mikäli jostain syystä et halua tai pysty osallistumaan varaamallesi tunnille muista peruuttaa varauksesi viimeistään 60 min ennen tunnin alkua.

Lisätietoja liikuntapalveluiden verkkosivuilta.