Komppis-toiminta käynnistyy – hae oman opintosuuntasi Komppikseksi!

Komppis
Oletko kiinnostunut toimimaan aktiivisena yhteisön verkoston rakentajana? Oletko oma-aloitteinen ja sinulla on intoa edistää opintosuuntasi opiskelijoiden yhteisöllisyyttä?

Lähde mukaan edistämään oman opintosuuntasi opiskelijoiden yhteisöllisyyttä!

Komppiksena ylläpidät opintosuuntasi opiskelijoiden epävirallista vuorovaikutusta. Komppikselta odotetaankin hyviä vuorovaikutustaitoja ja epävirallisten viestintäkanavien (esim. WhatsApp, Telegram) tuntemista sekä taitoa edistää opiskelijoiden yhteisöllisyyttä. Toimit ryhmän koollekutsujana sekä välität tarvittaessa viestiä opiskelijoilta myös opetushenkilökunnalle ja omaohjaajalle.

Opintosuunnassa voi toimia 1–3 Komppista/aloitusvuosi.

Komppis saa aktiivisesta toiminnasta opintopisteen (OPIS0029 Luottamustehtävät).

Ilmoittaudu Komppikseksi Webropol-lomakkeella viimeistään sunnuntaina 12.9.2021.

Komppis kick off järjestetään tiistaina 14.9. klo 15.15. Linkki lähetetään Komppiksille maanantaina 13.9. opiskelijasähköpostiin.

Lisätietoja amanuenssi Elina Alholta (etunimi.sukunimi@uwasa.fi, puh. 029 449 8604)