Kesän kampuspiknikit käynnistyvät!

Kampuspiknikit - On-campus picnics
Vaasan yliopiston opiskelijoille suunnatut kampuspiknikit käynnistyvät viikolla 25.

Mikä neuvoksi -hanke haluaa piknikien kautta tarjota opiskelijoille ajan ja paikan tavata toisiaan kampusympäristössä. Piknikit järjestetään Tritonian ja Luotsin välisellä nurmialueella ennalta ilmoitettuina ajankohtina.

Kampuspiknikien viikoittainen aikataulu julkaistaan maanantaiaamuisin klo 9 mennessä, jotta voidaan hyödyntää ajankohtaisia sääennusteita. Tutustu myös juuri julkaistuihin Mikä neuvoksi -hankkeen verkkosivuihin! Lisätietoa kampuspiknikeistä löydät hankkeen sivuilta kohdasta Toimintaa opiskelijoille ja päivittyvän aikataulun löydät Tulevia tapahtumia -valikon alta.

Kampusalueella sijaitseva ravintola Cotton Club palvelee kesän ajan, joten voit halutessasi napata piknikille mukaan vaikka opiskelijahintaisen take away -lounaan.

Eniten reaktioita tällä viikolla