Joulun ja uudenvuoden aukioloajat

Joulupalloja
Avoimen yliopiston opiskelijapalvelut on suljettu 23.12.2021 - 2.1.2022.

Avoimen yliopiston opiskelijapalveluiden väki viettää joululomaa 23.12.2021–2.1.2022. Tänä aikana opiskelijapalveluihin ja opintoneuvontaan tulleisiin yhteydenottoihin palataan 3.1.2022 alkavalla viikolla.

Ilmoittautuminen kevätlukukauden 2022 opintoihin

Ilmoittautumispalvelu on avoinna myös joulutauon ajan. Huomaathan kuitenkin, että joululoman aikana tulleita ilmoittautumisia ei käsitellä eikä opiskeluoikeuksia synny. Ilmoittautumisia käsitellään jälleen 3.1.2022 alkaen.

Kaikki ilmoittautumisohjeet löydät kätevästi verkkosivuiltamme.

Jäitkö ilman joulukuun uutiskirjettä?

Tilaa itsellesi avoimen yliopiston uutiskirje, niin saat noin 4 kertaa vuodessa sähköpostiisi ajantasaista tietoa opinnoistamme sekä mm. opintoihin liittyvistä ohjeista ja tulevista suunnitelmistamme. Uutiskirjeen pääset tilaamaan tämän linkin kautta.

Seuraava uutiskirjeemme lähtee helmi-maaliskuussa 2022. Jos kuitenkin joulukuun kirje jäi sinulta vielä saamatta, pääset lukemaan sen selaimessa tästä linkistä.

Avoimen yliopiston väki toivottaa kaikille tunnelmallista joulun aikaa ja onnea uudelle vuodelle!

Eniten reaktioita tällä viikolla