Ilmoittautuminen lukuvuodelle 2022-2023 alkaa 1.6.

Ilmoittautuminen lukuvuodelle 2022–2023 aukeaa 1.6.2022. Ilmoittautuminen tulee tehdä 15.9.2022 mennessä. Kevätlukukaudelle 2023 voi ilmoittautua 31.1.2023 saakka. Ilmoittautumisvelvollisuus koskee sekä perustutkintoa että jatkotutkintoa suorittavia opiskelijoita.

Ilmoittaudu lukuvuodelle Pepissä kohdasta Ilmoittaudu lukuvuodelle. Sinut ohjataan Oili-ilmoittautumispalveluun, jossa voit ilmoittautua läsnä- tai poissaolevaksi sekä maksaa ylioppilaskunnan jäsenmaksun (jatko-opiskelijoille maksu on vapaaehtoinen). Ilmoittautumistieto siirtyy automaattisesti Peppiin Oili-palvelusta.

Et voi ilmoittautua kursseille / tentteihin mikäli et ole ilmoittautunut läsnäolevaksi kyseiselle lukukaudelle!

Ilmoittaudu jokaiseen opiskeluoikeuteen erikseen

Lukuvuosi-ilmoittautuminen on muuttunut opiskeluoikeuskohtaiseksi Pepin käyttöönoton myötä. Jos sinulla on useita voimassa olevia tutkinto-opiskeluoikeuksia, sinun on ilmoittauduttava jokaiseen opiskeluoikeuteen erikseen joko läsnä- tai poissaolevaksi. Oili-palvelussa näkyvät kaikki aktiiviset opiskeluoikeutesi, joihin sinun tulee ilmoittautua.

Ilmoittaudu läsnäolevaksi kaikkiin opiskeluoikeuksiisi, joihin liittyviä opintoja aiot suorittaa. Ylioppilaskunnan jäsenmaksu tulee maksettavaksi vain ensimmäisen läsnäoloilmoittautumisen yhteydessä. Voit ilmoittautua poissaolevaksi opiskeluoikeuteen, johon liittyviä opintoja et aio suorittaa.

Jos sinulla on opiskeluoikeus kandidaatin- ja maisterintutkintoon ja kandidaatin opintosi ovat kesken, teet Oilissa ilmoittautumisen vain kandidaatin opiskeluoikeudelle.

Jos lukuvuosi-ilmoittautumisessa ilmenee tekninen ongelma tai kirjautuminen Peppiin ei onnistu, ota yhteys Koulutuksen järjestelmäpalveluihin edusys(at)uwasa.fi