Ilmoittautuminen avoimen yliopiston opintoihin on alkanut - poimi vinkit talteen!

Opiskelijat nauravat
Ilmoittautuminen syyslukukauden 2021 sekä tammikuussa 2022 alkaviin opintoihin on avattu. Poimi vinkit talteen ja ennakoi tulevia opintojasi!

Olemme koonneet muistilistan lukuvuoden 2021–2022 ilmoittautumisen tueksi. Tutustu huolellisesti ohjeisiimme ja ennakoi syyslukukauden -21 opintoja ilmoittautumalla hyvissä ajoin. HUOM! Nämä ohjeet koskevat ilmoittautumista Vaasan yliopiston avoimen yliopiston omiin toteutuksiin. Tarkista yhteistyöoppilaitosten ilmoittautumiskäytännöt vielä erikseen.

• Ilmoittautuminen syksyllä 2021 sekä tammikuussa 2022 alkaviin opintoihin alkaa 10.8.2021 klo 10.00 ja päättyy viimeistään 14.10.2021 klo 16.15 (joidenkin opintojaksojen osalta ilmoittautuminen päättyy jo ennen opintojakson alkamista). Tämän jälkeen ilmoittautumiseen tulee katko uuteen Peppi-opiskelijatietojärjestelmään siirtymisestä johtuen.
  • Ennakoi tulevia opintojasi ja ilmoittaudu 10.8.–14.10.2021 myös sellaisiin opintoihin, jotka alkaisivat vasta marras-joulukuussa 2021 tai tammikuussa 2022!
  • Kevätlukukauden 2022 opintoihin ilmoittaudutaan uudessa Peppi-järjestelmässä, tiedotamme vielä myöhemmin syksyllä ilmoittautumisen avautumisesta. Pyrimme avaamaan ilmoittautumisen joulukuun 2021 alussa. Seuraa tiedotusta verkkosivuillamme sekä sosiaalisen median kanavissa.
  • Ilmoittautuminen tehdään yksittäisille opintojaksoille, ei enää kokonaisuuksiin.
  • Lukuvuoden 2021–2022 opintotarjonnan löydät hakukoneestamme

Nopean ilmoittautujan etu – opintojaksoille 10.8.–15.9.2021 huippuedullisesti!

Tarjoamme kaikille opintoihimme ilmoittautuville nopean ilmoittautujan edun! Kun ilmoittaudut Vaasan yliopiston avoimen yliopiston omiin opintoihin 10.8.–15.9.2021 välisenä aikana, opintojakson hinta on vain 10 €/opintopiste. Nyt kannattaakin poimia heti alkusyksystä mahdollisimman monta opintojaksoa tarjonnastamme! 16.9.2021 alkaen opintojakson hinta on 13 €/opintopiste. Tarkista yhteistyöoppilaitosten hinta- ja toteutustiedot erikseen.

Jäitkö ilman vahvistusviestiä? Ongelmia yliopiston sähköpostiliikenteessä

Yliopiston sähköpostiosoitteista lähtevät viestit saattavat tällä hetkellä mennä roskapostiin tai eivät tule ollenkaan perille. Mikäli et ole ilmoittautumisen yhteydessä saanut järjestelmästä automaattivahvistusviestiä, kannattaa tarkistaa myös roskapostisuodatin. Mikäli vahvistusviestiä ei ole tullut lainkaan ja olet tehnyt ilmoittautumisen, lue ohjeemme käyttäjätunnusten luomiseen / aktivointiin.

Lisäohjeita järjestelmien käyttöön saat verkkosivuiltamme.

HUOM! Mikäli olet lähettänyt meille sähköpostia heinä-elokuun aikana, suosittelemme olemaan yhteydessä puhelimitse. Jos lähetät henkilökunnallemme tai avoimen yliopiston yleisosoitteeseen sähköpostia, pyydämme ystävällisesti liittämään viestiisi mukaan myös puhelinnumerosi. Näin voimme tavoitella sinua puhelimitse, mikäli sähköpostiongelmat jatkuvat pidempään.

Lisätietoja:

Avoimen yliopiston palvelunumero: 029 449 8004