Ilmoittautuminen avoimen yliopiston kesäopintoihin on alkanut!

Kesäinen nurmikko
Voit opiskella Vaasan yliopiston avoimessa yliopistossa myös kesällä! Ilmoittautuminen kesäopintoihin on alkanut 6.4.2021 klo 9.

Avaamme jälleen osan opintojaksoistamme suoritettavaksi kesällä 2021. Ilmoittautuminen kesäopintoihin on alkanut 6.4.2021 klo 9.00.

Kesäopintojen tarkemmat aikataulut, opintojaksokuvaukset ja ilmoittautumislinkit löytyvät Opintopolku.fi-sivustolta. Kesäopintoihin ilmoittaudutaan ILPA-ilmoittautumispalvelun kautta. Ilmoittautuminen kesäopintoihin päättyy viimeistään 15.6.2021.

Avoimen yliopiston tarjoamat kesäopinnot ovat kaikille maksullisia (15 €/opintopiste). Opinnot suoritetaan kätevästi verkossa. Opintojakso käynnistyy, mikäli ilmoittautuneita on vähintään 15. Paikkoja opintojaksoilla on rajoitetusti.

Kurssiviestit Moodlen kurssilinkin ja kurssiavaimen kera lähetetään opiskelijoille pari päivää ennen kurssin alkua ja jälki-ilmoittautumisten yhteydessä viimeistään ilmoittautumista seuraavana arkipäivänä.

Avoin yliopisto on suljettu heinäkuussa. Kesäopintoja voi kuitenkin suorittaa normaalisti kesän aikana. Opintojen suoritukset arvioidaan ja rekisteröidään elo-syyskuussa 2021.

Tutustu kesäopintoihimme ja ilmoittaudu mukaan!