Esittele yliopistoa kotikuntasi lukiossa – yliopisto korvaa matkakulusi

Opiskelijat luokassa
Haluamme kertoa yliopistomme opiskelumahdollisuuksista toisen asteen oppilaitoksissa. Käydessäsi esittelemässä yliopistoamme kotikuntasi lukiossa tai muussa oppilaitoksessa yliopisto korvaa matkakulusi tältä matkalta. Esittelyn voi helposti yhdistää käyntiin kotipaikkakunnalla esim. jouluna, muuna loma-aikana tai viikonloppuna.

Saat yliopistolta mukaasi valmiit PowerPoint -kalvot sekä esitteitä lukioon vietäväksi. Esittelyajasta saat myös pienen palkkion. Vierailulla yliopistoa on tarkoitus esitellä ensin yleisesti kalvojen pohjalta, ja sen jälkeen voit kertoa tarkemmin omasta koulutusalasta/-ohjelmasta. Esittelijäksi voi lähteä kuka tahansa opiskelijamme yksin tai yhdessä toisen opiskelijan kanssa.

Etenkin lukiot ottavat mielellään vastaan esittelijöitä, ja esittelystä voi sopia suoraan opinto-ohjaajan kanssa. Jos olet kiinnostunut tekemään useampia esittelyjä, voit liittyä yliopiston opiskelijalähettiläisiin.

Jos innostuit, voit olla yhteydessä yliopiston hakijapalveluihin:

Asiantuntija Miisa Aho
Sähköposti: hakijapalvelut@uwasa.fi