Avoin yliopisto on mukana Avoimen iltamissa 17.8.2021

Avoimen iltamat mainos
Vaasan yliopiston avoin yliopisto on jälleen mukana Etelä-Pohjanmaan alueen korkeakoulutoimijoiden yhteisesti järjestämissä Avoimen iltamissa. Tänä vuonna tilaisuus pidetään webinaarina tiistaina 17.8.2021 klo 17.30-19

Mistä ilo ja into syntyvät?

Avoimen iltamat on maksuton ja kaikille avoin tapahtuma, jossa esitellään avointen korkeakouluopintojen tarjoamia mahdollisuuksia Etelä-Pohjanmaalla. Tänä vuonna avoimen iltamissa pohditaan sitä mistä ilo ja into syntyvät. Webinaarin pääpuhujana on tietokirjailija, pappi, hyvinvoinnin ja onnellisuuden lähettiläs Jaakko Heinimäki. Webinaarin avaa Seinäjoen ammattikorkeakoulun rehtori Jaakko Hallila.

Onnistuminen, oppiminen ja omanarvontunto ovat Jaakko Heinimäen eväät hyvinvointiin:

"Jos oikeasti haluamme pitää iloa ja intoa yllä, meidän pitää opetella kiinnittämään huomiota siihen, mikä sujuu. Tämä ei tarkoita, että pitäisi unohtaa se, mikä tökkii. Ennemminkin niin, että meidän on syytä ottaa oppia sujuvasta ja myönteisestä", Heinimäki kertoo.

Jaakko Heinimäki toteaa, että ilon paradoksi on siinä, että mitä enemmän sitä tavoittelet, sitä kauemmas se pakenee. Parhaat asiat löytää eksymällä.

Ilmoittaudu mukaan 16.8.2021 mennessä

Koronatilanteen heikkenemisen vuoksi Avoimen iltamat toteutetaan täysin etätapahtumana. Aloitamme iltamat tiistaina 17.8.2021 klo 17.30 ja tilaisuus päättyy noin klo 19.

Ilmoittaudu webinaariin 16.8.2021 mennessä oheisen linkin kautta: lyyti.in/Avoimen iltamat 17082021

Tapahtuman järjestävät yhteistyössä Etelä-Pohjanmaan alueen avointen yliopistojen toimijat sekä Seinäjoen ammattikorkeakoulun Avoin AMK.