#avoimetyhdessä - Alueellinen korkeakouluyhteistyö Keski-Pohjanmaalla

Palapeli ja kädet
Vaasan yliopiston avoin yliopisto on mukana Keski-Pohjanmaan alueen avointen korkeakoulutoimijoiden yhteistyössä. Järjestämme vuosittain yhteisiä verkkoinfoja alueen opintotarjonnasta kiinnostuneille - seuraavan kerran avoimen opintoja tehdään tutuksi keskiviikkona 8.9.2021 klo 17.30-19.

Kauppatietietä, hallintotieteitä, tekniikkaa vai viestintätieteitä? Vaiko sittenkin kasvatus- tai sosiaalitieteitä? Keski-Pohjanmaan alueella voit opiskella laajasti eri oppiaineita sekä avointen yliopistojen että avoimen ammattikorkeakoulun tarjonnasta. Kokkolan yliopistokeskus Chydenius kokoaa yhteen Vaasan yliopiston, Jyväskylän yliopiston sekä Oulun yliopiston toimintaa monitieteiseksi kokonaisuudeksa. Toimintaa koordinoi Jyväskylän yliopisto.

Avoimen opinnot tutuksi - verkkoinfo ke 8.9.2021

Vaasan yliopiston avoimen yliopiston opintotarjontaa tuo Keski-Pohjanmaan alueelle Keski-Pohjanmaan kesäyliopisto. Järjestämmekin yhdessä Vaasan yliopiston avoimen yliopiston, Jyväskylän yliopiston avoimen yliopiston, Keski-Pohjanmaan kesäyliopiston sekä Centrian avoimen ammattikorkeakoulun kanssa yhteisen verkkoinfon opintotarjonnastamme.

Tilaisuus pidetään Zoomin välityksellä keskiviikkona 8.9.2021 klo 17.30-19. Verkkoinfossa esittelemme yleisesti avoimessa yliopistossa ja avoimessa ammattikorkeakoulussa opiskelua, kerromme tutkintotavoitteisen opiskelun vaihtoehdoista ja nostamme esiin mielenkiintoisia poimintoja eri toimijoiden opintotarjonnasta.

Linkki verkkoinfoon ja lisätietoja tilaisuudesta

Sosiaalisen median kanavissa löydät meidät parhaiten tunnisteella #avoimetyhdessä. Tule mukaan kuulolle!