Avoimen yliopiston kesäkuun uutiskirje on julkaistu

Ihmisiä istuu juttelemassa
Lue ajankohtaiset kuulumisemme kesäkuun uutiskirjeestä!

Lukuvuosi 2020–2021 alkaa olla lopuillaan ja on aika kääntää katseet jo tulevaan lukuvuoteen. Kesän uutiskirjeessä kerromme tärkeitä tietoja lukuvuoden 21–22 opintoihin ilmoittautumisesta, muuttuneista opintojaksojen nimistä ja laajuuksista sekä tiedotamme nopean ilmoittautujan huippueduista!

Uutiskirjeessä nostamme esiin myös syksyn 2021 tulevia maisterihakuja ja tiedotamme yliopiston muuttuneista sähköpostiosoitteista.

Jatkossa uutiskirje lähetetään vain sen tilanneille. Lisäämme tilauslomakkeen verkkosivuillemme syksyn 2021 kuluessa ja tiedotamme tästä myös sosiaalisen median kanaviemme kautta. Kannattaakin liittyä some-kanaviemme seuraajaksi, niin pysyt jatkossakin ajan tasalla ajankohtaisista kuulumisistamme!

Avoimen yliopiston väki kiittää opiskelijoita ja yhteistyökumppaneita kuluneesta lukuvuodesta ja toivottaa kaikille aurinkoista kesää!

Uutiskirjeen voit lukea täällä.