Apurahoja Jenny ja Antti Wihurin rahastolta Vaasan yliopiston väitöstutkimuksiin

Vaasan yliopiston kampus syksyllä kuva Tiia Alkkiomäki
Jenny ja Antti Wihurin rahasto on myöntänyt rahoitusta Vaasan yliopistossa tehtäviin väitöstutkimuksiin kolmelle eri tohtoriopiskelijalle. Kaikkiaan rahasto jakoi tänä vuonna yhteensä 13,2 miljoonaa euroa tieteen, taiteen ja yhteiskunnallisen toiminnan aloille apurahoina, palkintoina ja muuna tukena.

Apuraha myönnettiin Vaasan yliopistossa seuraaville tohtoriopiskelijoille:

• Filosofian maisteri Cecilia Hjerppe väitöskirjatyöhön "Vastuuviestintä muotiteollisuudessa. Vastuullisen organisaation, kuluttajan ja sijoittajan identiteetin rakentuminen", 26 000 euroa.
  • Master of Science in Engineering Giovanna Andrea Pinilla De La Cruz väitöskirjatyöhön "Public-private partnerships for energy infrastructure development", 26 000 euroa.
  • Kauppatieteiden maisteri Laura Urrila väitöskirjatyöhön "Impact of mindfulness on leadership and leader development", 13 000 euroa.

Lue lisää Antti ja Jenni Wihurin rahaston tiedotteesta.