Päivitetty 30.8.2021 | 16:08

Webinaari: Talousosaamisen edistäminen pankkitoiminnassa: pelillistäminen, FinTech ja finanssi-innovaatiot

Aika
To 9.9.2021 | 09:00 - 10:00
Paikka

Verkkotapahtuma
Suomi

to 9.9.2021 klo 9:00-10:00
Panu Kalmi, taloustieteen professori Vaasan yliopisto & Olli-Pekka Ruuskanen, tutkimusjohtaja PTT, pankki- ja vakuutustoiminnan dosentti Vaasan yliopisto

Talousosaaminen on yksittäiselle pankille kaksiteräinen miekka: Toisaalta on hyvä, että asiakas ymmärtää eri tuotteiden sopivuuden itselleen. Toisaalta osaava ja valveutunut asiakas osaa myös kilpailuttaa ja tarvittaessa valita kilpailijan vaihtoehdon. Miten tasapainottaa nämä pankin näkökulmasta ristiriitaiset tulemat. Tarjoaako pelillistäminen, finanssi-innovaatiot ja FinTech mahdollisuuksia sitouttaa parhaat asiakkaat?

Ilmoittaudu tästä

Webinaari on maksuton.