Päivitetty 3.12.2021 | 12:12

Opiskelijoiden elokuvaillat: West Side Story

To 16.12.2021 | 19:00 - 21:45

Suomi

Mikä neuvoksi tarjoaa Vaasan yliopiston opiskelijoille joulukuussa kolme elokuvailtaa Kino Ritzissä (Kirkkopuistikko 22).

Elokuvat on maksuttomia etukäteen lomakkeen kautta ilmoittautuneille. Ensimmäiset 100 mahtuvat mukaan kuhunkin elokuvaan. Ovet avautuvat puoli tuntia ennen näytöksen alkua, joten saavuthan ajoissa paikalle!

Torstaina 16.12. luvassa on musikaalielokuva West Side Story, joka kertoo klassisen tarinan rajoja rikkovasta nuoresta rakkaudesta vuoden 1957 New Yorkissa. Elokuva on Oscar®-voittaja Steven Spielbergin ohjaama ja se perustuu Pulitzer- ja Tony®-voittaja Tony Kushnerin käsikirjoitukseen. Elokuvan perustana on samanniminen Broadway-musikaali, joka taas perustuu löyhästi William Shakespearen näytelmään Romeo ja Julia.

Lisätietoja elokuvasta ja ilmoittautumislomake

Vaasan yliopisto ja Vaasan yliopiston ylioppilaskunta suhtautuvat epidemian ehkäisyyn vakavasti ja vastuullisesti, ja noudattavat viranomaisten ohjeistuksia tapahtumien järjestämisessä. Muista huolehtia omasta käsihygieniasta tapahtumissa. Mikäli tunnet olosi kipeäksi, älä saavu paikalle tapahtumaan.