Päivitetty 23.11.2021 | 10:11

Nyytin chat: Olen erilainen kuin muut - onko minulla paikkaa opiskeluyhteisössä?

Aika
To 2.12.2021 | 18:00 - 20:00
Paikka

Suomi

Onko sinulla tunne siitä, että sinua ja muita opiskelijoita erottaa jokin läpinäkyvä seinä?  Tunnetko usein, että sinun pitäisi olla jotenkin toisenlainen tullaksesi arvostetuksi sellaisena kuin olet? Tuntuuko siltä, että järjestetty toiminta ei ole sinua varten? Et ole ainoa opiskelija, josta tuntuu siltä.

Tule chattailemaan aiheesta muiden kanssa Olen erilainen kuin muut - onko minulla paikkaa opiskeluyhteisössä? -chattiin. Muillakin on vastaavan kaltaisia tuntemuksia kuin sinulla. Kenties porukasta löytyy myös tukea, jolla omaan jaksamiseen ja hyvinvointiin voi vaikuttaa.

***

Nyytin chat on paikka yhteiselle ajatusten ja kokemusten vaihdolle. Opiskelijoille suunnatussa ryhmämuotoisessa chatissa jutellaan erilaisista opiskelijan arkea ja elämää koskettavista aihepiireistä Nyytin vapaaehtoisten ja työntekijöiden ohjauksessa. Chatteja järjestetään tiistaisin klo 15.00–17.00 ja torstaisin klo 18.00–20.00. Tervetuloa mukaan juttelemaan  rennolla otteella, mukavassa seurassa!

Mikäli haluat keskustella kahdenkesken ja nimettömästi mielenterveyden ammattilaisen tai koulutetun vapaaehtoisten kanssa, se onnistuu Sekasin-chatissa. Voit jutella mistä tahansa mieltäsi askarruttavasta asiasta tai kysymyksestä. Chat on auki vuoden jokaisena päivänä. Lisätietoa Sekasin-chatista