Päivitetty 23.11.2021 | 10:11

Nyytin chat: Miten erilaiset oppijat tulisi huomioida opinnoissa?

Aika
Ti 21.12.2021 | 18:00 - 20:00
Paikka

Suomi

Korkeakouluissa opiskelee paljon opiskelijoita, joilla on erityisiä tarpeita, ohjauksen, opetuksen ja opiskelukäytäntöjen suhteen. Esimerkiksi oppimisen vaikeudet voivat kuormittaa opinnoissa jaksamista. Miten tuen tarpeet tulisi sinun mielestäsi ottaa huomioon?

Jaetaan yhdessä kokemuksia, positiivisia ja negatiivisia, kuinka erityistarpeet on huomioitu. Miten erilaiset oppijat tulisi huomioida opinnoissa? -chatissa on mukana myös Kuntoutussäätiön psykologi Elina Naamanka, joka on perehtynyt oppimisvaikeuksiin. Häneltä voi kysellä oppimisen teemoista, kuten vaikeuksien tunnistamisesta, oppimisen tukemisesta ja tukipalveluista.

***

Nyytin chat on paikka yhteiselle ajatusten ja kokemusten vaihdolle. Opiskelijoille suunnatussa ryhmämuotoisessa chatissa jutellaan erilaisista opiskelijan arkea ja elämää koskettavista aihepiireistä Nyytin vapaaehtoisten ja työntekijöiden ohjauksessa. Chatteja järjestetään tiistaisin klo 15.00–17.00 ja torstaisin klo 18.00–20.00. Tervetuloa mukaan juttelemaan  rennolla otteella, mukavassa seurassa!

Mikäli haluat keskustella kahdenkesken ja nimettömästi mielenterveyden ammattilaisen tai koulutetun vapaaehtoisten kanssa, se onnistuu Sekasin-chatissa. Voit jutella mistä tahansa mieltäsi askarruttavasta asiasta tai kysymyksestä. Chat on auki vuoden jokaisena päivänä. Lisätietoa Sekasin-chatista