Päivitetty 4.5.2021 | 13:05

Nyytin chat: Koronavuoden opit - mitä työelämätaitoja jäi käteen?

Aika
To 17.6.2021 | 18:00 - 20:00
Paikka

Suomi

Useimmilla on tässä vaiheessa enemmän kuin kokonainen lukuvuosi etäopiskelua takana. Etäopiskelu on monelle ollut raskasta. Se on verottanut motivaatiota ja aiheuttanut yksinäisyyttä.

Aika on sen verran pitkä, että olemme ehtineet oppia tuntemaan itsemme etäopiskelijoina ja myös muodostaa uusia tapoja. Mitä sinä olet oppinut itsestäsi ja siitä, miten opit ja työskentelet parhaiten? Entä siitä, milloin sinun täytyy pitää tauko tai päättää päivä? Tai siitä, miten parhaiten huolehdit palautumisestasi, kun elämä keskittyy kotiin? Mitä keinoja olet havainnut itsellesi hyödyllisiksi?

Koronavuoden opit - mitä työelämätaitoja jäi käteen? -chatissa jutellaan näistä aiheista työelämätaitojen näkökulmasta. Sanoitetaan ikävästä tilanteesta seuranneita hyödyllisiä taitoja, negatiivisia vaikutuksia unohtamatta. Tervetuloa jakamaan ajatuksia ja kokemuksia muiden opiskelijoiden kanssa!

***

Nyytin chat on paikka yhteiselle ajatusten ja kokemusten vaihdolle. Opiskelijoille suunnatussa ryhmämuotoisessa chatissa jutellaan erilaisista opiskelijan arkea ja elämää koskettavista aihepiireistä Nyytin vapaaehtoisten ja työntekijöiden ohjauksessa. Chatteja järjestetään tiistaisin klo 15.00–17.00 ja torstaisin klo 18.00–20.00. Tervetuloa mukaan juttelemaan  rennolla otteella, mukavassa seurassa!

Mikäli haluat keskustella kahdenkesken ja nimettömästi mielenterveyden ammattilaisen tai koulutetun vapaaehtoisten kanssa, se onnistuu Sekasin-chatissa. Voit jutella mistä tahansa mieltäsi askarruttavasta asiasta tai kysymyksestä. Chat on auki vuoden jokaisena päivänä. Lisätietoa Sekasin-chatista