Päivitetty 10.1.2022 | 10:01

Nyytin chat: Entä jos arjessani on muutakin kuin opinnot?

Aika
To 27.1.2022 | 18:00 - 20:00
Paikka

Suomi

Työt, perhe, luottamustehtävät.. Opintojen lisäksi arjessasi on ehkä paljon muutakin tärkeätä, merkityksellistä ja paljon panostusta vaativaa. Elämää rikastuttavaa, mutta joskus myös melkoista tasapainottelua vaativaa ja jaksamista haastavaa.

Tule Entä jos arjessani on muutakin kuin opinnot? -chattiin jakamaan mietteitä, iloja, haasteita ja selviytymiskeinoja!

***

Nyytin chat on paikka yhteiselle ajatusten ja kokemusten vaihdolle. Opiskelijoille suunnatussa ryhmämuotoisessa chatissa jutellaan erilaisista opiskelijan arkea ja elämää koskettavista aihepiireistä Nyytin vapaaehtoisten ja työntekijöiden ohjauksessa. Chatteja järjestetään tiistaisin klo 15.00–17.00 ja torstaisin klo 18.00–20.00. Tervetuloa mukaan juttelemaan  rennolla otteella, mukavassa seurassa!

Mikäli haluat keskustella kahdenkesken ja nimettömästi mielenterveyden ammattilaisen tai koulutetun vapaaehtoisten kanssa, se onnistuu Sekasin-chatissa. Voit jutella mistä tahansa mieltäsi askarruttavasta asiasta tai kysymyksestä. Chat on auki vuoden jokaisena päivänä. Lisätietoa Sekasin-chatista