Päivitetty 6.5.2021 | 15:05

Nyytin chatin teemana Kuinka selvitä erosta?

Aika
Ti 27.10.2020 | 15:00 - 17:00

Suhteesta eroaminen sattuu ja voi tuntua, ettei siitä selviä ollenkaan. Elämää on vaikea ajatella ja suunnitella eteenpäin. Miten siis käsitellä traumaa ja selvitä eteenpäin?

Tervetuloa Kuinka selvitä erosta? -chattiin jakamaan kokemuksia ja löytämään keinoja erosta selviämiseen.

* * *

Nyytin chat on paikka yhteiselle ajatusten ja kokemusten vaihdolle. Opiskelijoille suunnatussa ryhmämuotoisessa chatissa jutellaan erilaisista opiskelijan arkea ja elämää koskettavista aihepiireistä Nyytin vapaaehtoisten ja työntekijöiden ohjauksessa. Chatteja järjestetään tiistaisin klo 15.00–17.00 ja torstaisin klo 18.00–20.00. Tervetuloa mukaan juttelemaan  rennolla otteella, mukavassa seurassa!

Mikäli haluat keskustella kahdenkesken ja nimettömästi mielenterveyden ammattilaisen tai koulutetun vapaaehtoisten kanssa, se onnistuu Sekasin-chatissa. Voit jutella mistä tahansa mieltäsi asakarruttavasta asiasta tai kysymyksestä. Chat on auki vuoden jokaisena päivänä. Lisätietoa Sekasin-chatista